WZC Sint-Carolus in St-Katharina Lombeek

Beschrijving

In de ouderenzorg zien we heel wat veranderen in de volgende jaren. Er komen wijzigingen aan de subsidiering, we staan voor heel wat uitdagingen mbt de veranderende demografie (vergrijzing) enz.
In die optiek wensen we bij Solidum ons verder voor te bereiden op die toekomst, en zoeken we een financiële adviseur.
De algemene directies adviseren tot het nemen van de juiste beleidsbeslissingen, zowel in de individuele WZC’s, als waar relevant voor de groep Solidum, mbt onze financiële situatie.
Zowel op korte termijn, als op lange termijn, meewerken aan een financiële stabiliteit.
Verantwoordelijk voor het mee opvolgen van de (nieuwe) reglementeringen, en ondersteunen bij het inschatten van de gevolgen op korte en op lange termijn voor onze financiële situatie.
Mee opbouwen van mogelijke dossiers rond vb dagprijsverhogingen, vipa etc.
De brug vormen tussen de Algemene Directies en onze boekhoudpartner, alsook andere experten, en partners.
Ondersteunen op financieel vlak rond analyses, en aanbevelingen, mbt bouwprojecten, of andere renovatie, of vernieuwingsprojecten (financiële haalbaarheid, financieringsmethodes etc).
De expert in de groep zijn mbt kennis en advies rond subsidiering ouderenzorg, RAAS, financiering, budgettering ed.
Het mee instaan van de keuzes rond de IT pakketten nodig voor onze boekhouding.
Procedures uitwerken, documentatie rond onze boekhouding, werkmethodes, om de werking te optimaliseren, zowel naar interne medewerkers, als externe partners.
Opleiding waar nodig voorzien, alsook opmaak van gemeenschappelijke documenten.

Waar en hoe solliciteren?
Via e-mail: stephanie.de.bree@sintcarolus.be





Vereisten

Minimum 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie
Master opleiding Economie, TEW of Handelsingenieur
Analytisch sterk
Kennis van reglementering zorgsector is een pluspunt
Kennis van analytisch boekhouden is een pluspunt
Digitaal sterk : oa MS office
Communicatief sterk (8 directies van de solidum groep)
Kan makkelijk omgaan met complexiteit
Flexibel

Jobgerelateerde competenties
  • De evolutie van de financiële resultaten van de organisatie opvolgen
    Het financieringsplan opstellen
  • Activiteiten uitvoeren: Relatiebeheer met de leveranciers, de fiscale diensten en de financiële tussenschakels (banken, verzekeringen, ...)
  • De begroting van de organisatie opstellen, voorleggen aan de leidinggevende instanties en aanpassingen uitvoeren
  • Procedures voor het administratieve en financiële beheer, indicatoren voor de opvolging van de activiteit en rapportering aan de directie, bepalen en opstarten
  • De behoeften aan informatiesystemen bepalen en de ontwikkeling van nieuwe informatiesystemen sturen
Persoonsgebonden competenties
  • Plannen en organiseren
  • Communiceren
  • Verantwoordelijkheid
  • Resultaatgerichtheid
  • Analyseren
  • Digitaal denken
  • Kritisch denken
  • Zelfstandigheid
  • Samenwerken
  • Flexibiliteit

Bonussen

Voordelen

Verantwoordelijkheden